0

18/11/16 - Τελικά η θέση Πνευματικού για τα σκουπίδια ποια είναι;

Τελικά η θέση Πνευματικού για τα σκουπίδια ποια είναι ;

Έχω πολλές φορές γράψει και αναλύσει ότι στο Δήμο Κορινθίων, η παράταξη που τον διοικεί επί δέκα συναπτά έτη λειτουργεί χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και όραμα για τον τόπο. Ο ίδιος ο κ. Πνευματικός, πέρα από το συνδυασμό του, λειτουργεί αδίστακτα ως προς την μεταβλητότητα των προσωπικών του θέσεων. Σήμερα μπορεί να λέει κάτι, αύριο μπορεί να πει κάτι τελείως διαφορετικό για το ίδιο θέμα και χθες να έχει υποστηρίξει μια τρίτη άποψη. Το σίγουρο είναι ότι όταν το θέμα τελεσφορήσει (συνήθως ανεπιτυχώς και αδιεξόδως), θα υποστηρίξει ότι το είχε πει από προχτές. Στο τέλος του κειμένου θα βρείτε συγκεκριμένα παραδείγματα επί αυτού.

Ας δούμε όμως λίγο τι συμβαίνει με την υπόθεση της διαχείρισης των απορριμμάτων και τα γεγονότα των τελευταίων 2-3 εβδομάδων.

Πριν λοιπόν τις δημοτικές εκλογές του 2014 ο κ. Πνευματικός βάδιζε χέρι – χέρι με τον Περιφερειάρχη κ. Τατούλη προς τη λύση της ολοκληρωμένης διαχείρισης της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της σύμβασης με την ΤΕΡΝΑ. Μάλιστα, σε συνέντευξή του στις 14/11/2016 (https://www.youtube.com/watch?v=hyHUeIGwzJc) είπε ότι υποστήριζε τη λύση ΤΕΡΝΑ αλλά δεν ήξερε το κόστος, και με το γνωστό του ύφος, κουνώντας το δάχτυλο, απηύθυνε αυστηρή προειδοποίηση προς κάθε κατεύθυνση ώστε αν κάποιος πιστεύει ότι ο ίδιος ήξερε να το αποδείξει. Επαναλαμβάνω : ο ίδιος υποστήριζε το σχέδιο, αλλά δεν ήξερε και αν κάποιος ξέρει ότι εκείνος ήξερε, να το αποδείξει. Σημειώνω ότι μιλάμε για άνθρωπο που έχει εκλεγεί τον Ιούλιο του 2012 Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συνδέσμου Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Περιφέρειας Πελοποννήσου (ΦΟΔΣΑ) και όχι για τον αλησμόνητο Θωμά Μάτσιο, τον θρυλικό πια Αντιπρόεδρο του Εδεσσαϊκού με τις αξέχαστες δηλώσεις όταν αναβλήθηκε το ματς με την Καλαμαριά (https://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ). Επίσης, μιλάμε για τον άνθρωπο που το 2006 ως υποψήφιος Δήμαρχος κατακεραύνωσε τον αντίπαλό του και υποστήριξε δημόσια ότι είχε τη λύση της διαχείρισης των απορριμμάτων στο τσεπάκι του. Αυτή που ακόμα ψάχνουμε δηλαδή.

Για να δούμε όμως τι έχει κάνει ο κ. Πνευματικός το τελευταίο διάστημα. Ζήτησε και πήρε από το Δημοτικό Συμβούλιο υπερψήφιση και σύμφωνη γνώμη για την εφαρμογή ενός τοπικού σχεδίου διαχείρισης απορριμμάτων. Όλες οι παρατάξεις συμφώνησαν με τη θέση αυτή και του έδωσαν το περιθώριο να ενεργήσει. Τον Ιούνιο του 2016 προχώρησε μάλιστα και στην προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού, προϋπολογισμού 1.363.150,81 € (πλέον ΦΠΑ) με θέμα «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΑΠΟΔΟΜΗΣΙΜΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ». Προσέξτε. Συζητάμε μόνο για εξοπλισμό και παροχή υπηρεσιών. Έκτοτε εκείνο που έχει γίνει γνωστό είναι ότι ο κ. Πνευματικός δεν έχει εξασφαλίσει αδειοδοτήσεις, δεν έχει παρουσιάσει στοιχεία κόστους, στοιχεία για τη μέθοδο της διαχείρισης και κυρίως δεν έχει μιλήσει για το υπόλειμμα. Ταυτόχρονα, εκεί όπου θα τοποθετηθεί αυτός ο εξοπλισμός δεν έχει μπει ούτε ένας τσιμεντόλιθος, και το «εκεί» παίζεται κιόλας.

Η αποθέωση βέβαια της γονατογραφίας περιέχεται στο ίδιο το εξώφυλλο του τεύχους της προκήρυξης όπου αναφέρεται για την πληρωμή του εξοπλισμού και των υπηρεσιών : «με πηγή χρηματοδότησης το Υπουργείο Εσωτερικών και στην περίπτωση μη ένταξης της πράξης στο νέο ΕΣΠΑ, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κορινθίων (με τις αριθμ. 6/123/2016 & 8/158/2016 Α.Δ.Σ.) δεσμεύτηκε ότι το υπόλοιπο ποσό θα προβλεφθεί και θα εγγραφεί στον προϋπολογισμό του Δήμου Κορινθίων το επόμενο έτος 2017». Εδώ μιλάμε για τριπλή παραλλαγή μπόμπα χαρακίρι. Όλα μέσα. Υπουργείο, και αν όχι στο νέο ΕΣΠΑ, τότε δεσμεύεται ο Δήμος για το επόμενο έτος. Και αν κάτι γίνει ας πούμε και το 2017 δεν έχουμε, θα τα βρούμε βρε αδερφέ μην αγχώνεσαι. Φέρε την πραμάτεια εσύ και για όλους έχει ο Θεός. Αυτό που βλέπετε είναι επισήμως γραμμένο.

Και ερχόμαστε τώρα στη συνεδρίαση της Παρασκευής 11 Νοεμβρίου. Κάνει λοιπόν έκτακτο συμβούλιο ο κ. Πνευματικός μετά από επιτακτικό αίτημα της παράταξης «Πρωτοβουλία Αλληλέγγυων Πολιτών για την Ανατροπή στον Δήμο Κορινθίων» του κ. Ψηλογιαννόπουλου και μοναδικό θέμα τη γνωμοδότηση επί της ΣΜΠΕ του σχεδίου «Περιφερειακό Σχέδιο Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου», ζητώντας από όλους να την καταψηφίσουν. Προσέξτε τώρα. Η «Πρωτοβουλία» ήταν η παράταξη που στις δημοτικές εκλογές υποστηρίχθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Πνευματικός έλεγε κάποιο φεγγάρι ότι συμφωνούσε με τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος έλεγε ότι η λύση ΤΕΡΝΑ ήταν εγκληματική. Μετά όμως ο ΣΥΡΙΖΑ άλλαξε άποψη ως Κυβέρνηση και προώθησε στον Εθνικό Σχεδιασμό τη λύση ΤΕΡΝΑ. Ο κ. Ψηλογιαννόπουλος που στηρίχθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε επίσης από όλους να καταψηφίσουν τη λύση που προκρίνει πλέον η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, με τον κ. Πνευματικό που πριν υποστήριζε τη λύση ΤΕΡΝΑ αλλά μετά άλλαξε γνώμη γιατί διαπίστωσε ότι δεν ήξερε, να ζητά επίσης επιτακτικά την καταψήφιση της ΣΜΠΕ. Ενδιαφέρον έτσι ;

Ας δούμε όμως τώρα αυτοί οι δύο από ποιον ζητούν επιτακτικά να καταψηφίσει και εμμέσως πλην σαφώς κατηγορούν ότι δεν έχει πάρει συγκεκριμένη θέση. Από τη μείζονα αντιπολίτευση, τη «Συμμαχία Πολιτών», η οποία ήδη από το 2014, προεκλογικά, έχει δημόσια πάρει θέση υπέρ της τοπικής διαχείρισης και μάλιστα καταθέτοντας συγκεκριμένη κοστολογημένη πρόταση, την πρόταση «Κωστάρα – Φωτιάδη» (http://www.simmaxiapoliton.gr/2014/05/blog-post_6.html) !!!

Ζητούν δηλαδή από εκείνον που έχει από την αρχή, από το 2014, συγκεκριμένη θέση, να τοποθετηθεί επί μιας ΣΜΠΕ που αφορά σε ένα σχέδιο το οποίο ΟΜΟΦΩΝΑ έχει ήδη απορρίψει το Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο προηγουμένως έχει επίσης δώσει στη Δημοτική Αρχή έγκριση να κινηθεί για τη δημιουργία εκείνου του κατασκευάσματος το οποίο θεωρεί ότι θα δώσει λύση. Όμως, ο κ. Πνευματικός δεν έχει προχωρήσει τίποτα σχετικό επί του πρακτέου και είδατε παραπάνω και με ποια φιλοσοφία έχει γίνει η σχετική προκήρυξη της δικής του λύσης (πληρωμή με σύστημα στούκι).

Ζητούν λοιπόν, ενώ δεν έχουν κάνει τίποτα χειροπιαστό, η μείζονα αντιπολίτευση να απορρίψει συλλήβδην την όποια εναλλακτική, ακόμα και υποχρεωτική αν τα σκουπίδια κάποια στιγμή φτάσουν να κλείνουν τους δρόμους των πόλεων, λύση Εθνικού σχεδιασμού, σε επίπεδο μάλιστα μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων!

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό και γιατί το ζητά επιτακτικά ο κ. Πνευματικός : Σημαίνει για εκείνον πλήρη και ολική κάλυψη της καθολικής ολιγωρίας του και εξασφάλιση μελλοντικού αδιεξόδου ακόμα και αν ο ίδιος είναι εκείνος που οδηγεί σε αδιέξοδο. Ζητά λοιπόν ο κ. Πνευματικός συνολικό συγχωροχάρτι για τη δεκαετή ανικανότητά του μέσω του μπλοκαρίσματος κάθε εναλλακτικής, και κυρίως επιδιώκει να καταστήσει την ευθύνη ενός μελλοντικού αδιεξόδου ΣΥΝΟΛΙΚΗ για να έρθει κιόλας από πάνω μετά και να επαναστατήσει εναντίον του εαυτού του, του προηγούμενου εαυτού του που δεν ήξερε.

Τι θέση λοιπόν μπορεί να πάρει η μείζονα αντιπολίτευση που σε 2 χρόνια ενδεχομένως θα κληθεί να λύσει εκείνη το πρόβλημα απέναντι σε έναν πολλαπλώς διχασμένο κ. Πνευματικό, που ούτε ο ίδιος ξέρει τη δική του θέση ; Που έγραψε σε προκήρυξη ότι ο προϋπολογισμός είναι από το Υπουργείο και το νέο ΕΣΠΑ και άμα δεν το νέο ΕΣΠΑ, τότε ο Δήμος το 2017, που ο Δήμος δεν έχει εξασφαλίσει άδειες και δεν ξέρει κιόλας σε τί κατάσταση θα είναι και τα ρευστά του, τη στιγμή που σχεδιάζει κιόλας πλατεία με κόστος 4,5 εκατομμύρια ευρώ ;

Και αν πιστεύει κανείς ότι αυτή η διχασμένη συμπεριφορά του κ. Πνευματικού είναι περιστασιακή, τα δεδομένα δείχνουν το αντίθετο.

Δύο παραδείγματα : Α. Μιλάμε για τον άνθρωπο που με δηλώσεις του κατά καιρούς έχει πει ότι : είναι ο ίδιος το ΠΑΣΟΚ και τον βρήκαν όλοι εκεί ως ιδρυτικό μέλος στην Κορινθία, αλλά το 2014 δεν ήταν ΠΑΣΟΚ, είχε φύγει και ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ, και ταυτόχρονα στην εκπομπή του κ. Βελόπουλου δήλωσε ότι τον στήριξε το ΛΑΟΣ και ο κ. Καρατζαφέρης προσωπικά, και μετά όταν ίδρυσε κόμμα ο κ. Βελόπουλος παραβρέθηκε περιχαρής στο πλευρό του στη σχετική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Κόρινθο. Β. Μιλάμε για τον άνθρωπο που προεκλογικά ψήφιζε τη διεξαγωγή της λαϊκής αγοράς εναλλάξ στην Αποστόλου Παύλου και στην οδό Κολιάτσου, έβαψε την οδό Κολιάτσου με χαράξεις για θέσεις πάγκων, ικανοποίησε προεκλογικά το κοινό που ήθελε την εναλλάξ διεξαγωγή της λαϊκής, όμως έκτοτε η λαϊκή δεν ξανάγινε στην οδό Κολιάτσου. Όλα για τα ψηφαλάκια εν ολίγοις …

Παίρνοντας το Β παράδειγμα, η «Συμμαχία Πολιτών» προεκλογικά είχε προτείνει τη δημιουργία μόνιμου χώρου διεξαγωγής της λαϊκής αγοράς στα πρότυπα άλλων δήμων, όπως πχ του Δήμου Αρταίων όπου η λαϊκή λειτουργεί καθημερινά σε ειδικό στεγασμένο χώρο. Αν λοιπόν έρθει αύριο ο κ. Πνευματικός και ζητήσει την καταψήφιση της διεξαγωγής στην οδό Κολιάτσου, θα πρέπει η «Συμμαχία» να πάρει θέση επί των κυκλοθυμιών του κ. Πνευματικού, ή να προκρίνει τη δική της καταγεγραμμένη σταθερή θέση ;

Προσωπικά, πιο εύκολα θα υπερψήφιζα θέση του Θωμά Μάτσιου, παρά του κ. Πνευματικού. Θα μου φαινόταν κάπως πιο σταθερή και διαυγής τέλος πάντων.

Όταν λοιπόν μια δημοτική αρχή 10 ετών φτάνει με τις ολιγωρίες και τις ανικανότητές της σε αδιέξοδα, είναι πολιτική αγυρτεία να ζητά από την αντιπολίτευση να πάρει θέση επί ενός επιμέρους θέματος της συνολικής αδιέξοδης εικόνας που η ίδια δημιούργησε, χωρίς μάλιστα να παραδέχεται τα λάθη της και χωρίς να προσχωρεί τουλάχιστον στη διακηρυγμένη και σταθερή θέση της αντιπολίτευσης.

Οι κύριοι Πνευματικός και Ψηλογιαννόπουλος απλώς αναζητούν σωσίβια, ο ένας γιατί δεν ήξερε αυτά που έμαθε μετά και ο άλλος για τις παλινωδίες του πολιτικού του φορέα. Σε αυτές τις ανησυχίες η μείζονα αντιπολίτευση, η «Συμμαχία Πολιτών» είναι λογικό και πολιτικά ορθό να μην παίρνει κάποια από τις θέσεις των προαναφερόμενων, παρά να παρουσιάζει τη σταθερή δική της. Ας βάλει πρώτα ο κ. Πνευματικός ένα τσιμεντόλιθο πάνω στον άλλο, δείχνοντας τι πραγματικά θέλει να κάνει, ας αναλάβει δηλαδή τις ευθύνες του και ας πει ξεκάθαρα το δικό του συγκεκριμένο, κοστολογημένο και ολοκληρωμένο πλάνο, να καταλάβουμε επιτέλους τι ξέρει και τι δεν ξέρει (γιατί πάντα ελλοχεύει και η έκπληξη), ή αλλιώς ας περιοριστεί στο κόψιμο κορδελών σε πλαστικούς χλοοτάπητες των 500.000 ευρώ. Ας περιοριστεί στο χρόνο που του απομένει στις δουλειές που ξέρει καλά (κατά δήλωσή του). Δεκανίκια και πρόθυμους να αναλάβουν συλλογικά τις δικές του ευθύνες στη «Συμμαχία Πολιτών» δεν θα βρει. Άλλωστε, η “Συμμαχία Πολιτών” συζητά πολύ πριν πάρει οποιαδήποτε θέση, και αυτό ενοχλεί όπως φαίνεται κάποιους, αλλά μετά σέβεται την πάγια τοποθέτηση της και δεν αλλάζει θέση κάθε εβδομάδα ή κατά περίσταση και προεκλογική σκοπιμότητα.

Βασίλης Μπαλάφας

0

11/11/16 - Παρουσίαση ΠΑΣΥΤΟΔ 2016 - video

Πολύ μεγάλη επιτυχία σημείωσε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνολογίας, Οικονομίας και Διοίκησης ( ΠΑΣΥΤΟΔ' 2016 - http://pasytod.uop.gr ) που διοργανώθηκε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και το Εργαστήριο Εφαρμογών Ψηφιακής Υγείας και Οικονομικών Υγείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στις 1 και 2 Νοεμβρίου 2016 στην Τρίπολη.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στην Επ. Καθηγήτρια Αθηνά Λαζακίδου και την ομάδα των συνεργατών της για την άρτια προετοιμασία και την επιτυχή διοργάνωση του Συνεδρίου.

Σε 8 θεματικές ενότητες προφορικών εργασιών, 3 στρογγυλά τραπέζια και 1 ενότητα ηλεκτρονικά αναρτημένων εργασιών, διακεκριμένοι επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό έδωσαν εναρκτήριες ομιλίες σε όλες τις ενότητες και παρουσιάστηκαν εργασίες ερευνητών και φοιτητών από Ελληνικά ΑΕΙ και Ερευνητικά Ιδρύματα.

Στην 3η θεματική ενότητα, την 1η Νοεμβρίου, με θέμα “Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη στην Εποχή της Κρίσης” και συντονιστή τον Καθηγητή Παναγιώτη Λιαργκόβα, οι Βασίλειος Μπαλάφας και Δρ. Ιωσήφ Πλυμάκης (Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Πολιτικής Οικονομίας και Διακυβέρνησης, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος) παρουσίασαν την εισήγηση με τίτλο "Διαχείριση της Αλλαγής και ΤΠΕ στην Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση: Ανάλυση Μελέτης Περίπτωσης από την Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας".

Η περίληψη της εργασίας, από το βιβλίο περιλήψεων του Συνεδρίου :


Διαχείριση Της Αλλαγής Και ΤΠΕ Στην Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση :
Ανάλυση Μελέτης Περίπτωσης Από Την Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας

Βασίλειος Μπαλάφας1, Ιωσήφ Πλυμάκης2

1. Υπ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Μεταπτυχιακός Ερευνητής, Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Πολιτικής Οικονομίας και Διακυβέρνησης, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος

2. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Διοικητικός Επιστήμων, Αθήνα


Περίληψη

Εισαγωγή

Παρά το ότι στο παρελθόν δαπανήθηκαν μεγάλα ποσά στις ΤΠΕ, ακόμα και σήμερα η Δημόσια Διοίκηση παρουσιάζει ελλείψεις και αστοχίες σε υλικοτεχνικό επίπεδο και στο βαθμό ένταξης των ΤΠΕ στην καθημερινότητα των Υπηρεσιών. Γιατί συζητάμε ακόμα στην Ελλάδα την ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων; Πως φτάσαμε να εμφανίζουμε τόσο μεγάλο χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης και να αναζητούμε και πάλι ένα συμφασικό πλαίσιο μεταρρυθμίσεων για να συγκολλήσουμε σποραδικές θετικές μεταβολές και να αλλάξουμε διοικητικές πρακτικές και κουλτούρα;

Σκοπός – Υλικό και Μέθοδος

Στην παρούσα εργασία το ενδιαφέρον μας κινείται κυρίως στο χώρο των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης λόγω της περιπτωσιολογικής μελέτης. Πραγματευόμαστε αλλαγές που συνέβησαν στη λειτουργία του Τμήματος Πληροφορικής της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας.

Επικεντρώνοντας στις ΤΠΕ, υποστηρίζουμε πως το να μιλούμε για θεωρία διαχείρισης αλλαγής και στρατηγικό σχεδιασμό είναι απαραίτητο εργαλείο επιτυχίας για οποιαδήποτε αλλαγή στο σύνολο των διαδικασιών των Ο.Τ.Α..

Το αναλυτικό θεωρητικό μας πλαίσιο αποτελεί μια ώσμωση εμπεδωμένων θεωρητικών εργαλείων, του βασικού υποδείγματος του Στρατηγικού Μάνατζμεντ, της πολιτικής σταδιακών μεταβολών και της πολυπαραγοντικής διαχείρισης της αλλαγής στο Δημόσιο Τομέα. Με αυτό το τριεδρικό πρίσμα εξετάζουμε τις αλλαγές στο Τμήμα Πληροφορικής της Π.Ε. Κορινθίας κυρίως κατά τη χρονική περίοδο 2011 – 2014.

Επιλέγοντας την περιγραφική περιπτωσιολογική μελέτη, χρησιμοποιούμε το θεωρητικό αναλυτικό πλαίσιο ως υπόβαθρο για να εντοπίσουμε στοιχεία του πλαισίου μέσα από μια αφηγηματική προσέγγιση αλλαγών. Συνδέουμε όσα παρατηρήσαμε στο Τμήμα Πληροφορικής της Π.Ε. Κορινθίας με το αναλυτικό θεωρητικό πλαίσιο, προτείνουμε βήματα περαιτέρω βελτίωσης και τονίζουμε την αξία της διαχείρισης αλλαγής και την ένταξή της σε ένα ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής που θα μπορούσε να επεκταθεί στον Οργανισμό ή γενικότερα στη Δημόσια Διοίκηση.

Αποτελέσματα

Η επιδίωξη της ώσμωσης κινήθηκε σε δύο επίπεδα. Αφενός μεταξύ των θεωρητικών εργαλείων, και αφετέρου μεταξύ της θεωρητικής προσέγγισης και της ίδιας της πράξης στο πεδίο εφαρμογής, διαπιστώνοντας επιπλέον ότι οι άνθρωποι είναι εκείνοι που πρέπει να πειστούν για μια αλλαγή και να πάρουν μέρος στην υλοποίησή της.

Συμπεράσματα

Συμπεραίνοντας σύμπτωση θεωρητικού πλαισίου και πράξης, καταλήγουμε στο ότι είναι απαραίτητη η υιοθέτηση ενός στρατηγικού πλάνου διαχείρισης αλλαγών για τη Δημόσια Διοίκηση το οποίο προτείνουμε και αναλύουμε. Προσπαθούμε να σχηματοποιήσουμε έναν οδικό χάρτη αλλαγής που θα μπορούσε να εξαπλωθεί σε επίπεδο οργανισμού, φορέα και ευρύτερου τομέα.


Λέξεις κλειδιά: ΤΠΕ, Διαχείριση Αλλαγής, Στρατηγικό Μάνατζμεντ, ΟΤΑ, Δημόσιος Τομέας


Ενδεικτική Βιβλιογραφία & Διαδικτυακές Πηγές :

Bryson, JM, ‘A Strategic Planning Process for Public and Non-Profit Organizations’.in Long Range Planning, 21, 1988, 73–81.

Cordella, A, & CM Bonina, ‘A public value perspective for ICT enabled public sector reforms: A theoretical reflection’.in Government Information Quarterly, Social Media in Government - Selections from the 12th Annual International Conference on Digital Government Research (dg.o2011), 29, 2012, 512–520.

Cordella, A, & N Tempini, ‘E-government and organizational change: Reappraising the role of ICT and bureaucracy in public service delivery’.in Government Information Quarterly, 32, 2015, 279–286.

Fernandez, S, & HG Rainey, ‘Managing Successful Organizational Change in the Public Sector’, Public Administration Review, 66, 2006, 168–176

Kuipers, BS, M Higgs, W Kickert, L Tummers, J Grandia, & J Van Der Voet, ‘THE MANAGEMENT OF CHANGE IN PUBLIC ORGANIZATIONS: A LITERATURE REVIEW: Management Of Change In Public Organizations’.in Public Administration, 92, 2014, 1–20.

Loukis, E, & Y Charalabidis, ‘Why do eGovernment Projects Fail? Risk Factors of Large Information Systems Projects in the Greek Public Sector: An International Comparison’.in International Journal of Electronic Government Research, 7, 2011, 59–77.

Poister, TH, & GD Streib, ‘Strategic Management in the Public Sector: Concepts, Models, and Processes’.in Public Productivity & Management Review, 22, 1999, 308–325.

Shirley - Ann Hazlett, & Frances Hill, ‘E‐government: the realities of using IT to transform the public sector’, Managing Service Quality: An International Journal, 13, 2003, 445–452

Αποστολάκης, Ι, Ε Λουκής, & Ι Χάλαρης, Ηλεκτρονική δημόσια διοίκηση - Οργάνωση, τεχνολογία και εφαρμογές.1η έκδ., Αθήνα, Εκδόσεις Παπαζήση, 2008.

Ν.Γεωργόπουλος, Στρατηγικό Μάνατζεμεντ, Αθήνα, 2013, Γ’ Έκδοση, Εκδόσεις Μπένου, 79


Δείτε την παρουσίαση σε βίντεο :




Διαβάστε σχετικά ρεπορτάζ από το e-kafeneio και το arcadiaportal.


Απόσπασμα βιβλίου περιλήψεων :





Σχετικές φωτογραφίες :














 





Σημείωση
: Οι διαφάνειες PowerPoint της παρουσίασης θα αναρτηθούν μετά την ολοκλήρωση όλων των σχετικών διαδικασιών του Συνεδρίου σχετικά με τη δημοσίευση των εργασιών.