14/7/17

14/7/17 - Δελτίο Τύπου 14/7/2017

Φαίνεται ότι οι θερινοί μήνες έχουν κάτι το ιδιαίτερο για τον κ. Πνευματικό. Όπως πέρυσι στις αρχές Αυγούστου, έτσι και φέτος αφιέρωσε μια συνέντευξη τύπου στο πρόσωπό μου, αποφεύγοντας βέβαια να αναφέρει το όνομά μου.

Προσωπικά θεωρώ τιμητικό το γεγονός ότι παρακολουθεί στενά και με ζέση την ακαδημαϊκή μου πορεία. Τον διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσω να εξελίσσομαι ακαδημαϊκά βελτιώνοντας συνεχώς τα τυπικά και ουσιαστικά μου προσόντα.

Φροντίζω να αποκτώ όλο και περισσότερα εφόδια καθώς σε λιγότερο από δύο χρόνια ευελπιστώ να έχουμε την ευκαιρία, με την επιστροφή του στην Υπηρεσία, να συνδυάσουμε τη δική του πολυετή διοικητική εμπειρία που σωρεύει από τη θέση του Δημάρχου, με τις δικές μου ακαδημαϊκές δεξιότητες για το καλό της Κορινθίας μας και τους πολίτες.

Μέχρι την επόμενη φορά, τού εύχομαι καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού και καλές ψαριές.


Βασίλειος Μπαλάφας
Μέλος του συνδυασμού "Συμμαχία Πολιτών"